Prof. Dr. Ahmet Taşağıl

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümü

2008 Saha Araştırması Fotoğrafları

Posted by tugbaeray Şubat 18, 2007

[

tuva

8 Yanıt to “2008 Saha Araştırması Fotoğrafları”

  1. Özcan Işıklar said

    Sevgili Ahmet

    Beni hatırlayabilecekmisin bakalım.Sana bir ip ucu da vereyim Cananın bizleri bir araya getirme fırsatını kaçırdığıma üzüldüğümü söyleyeyim.Seninle gurur duyduğumuzu söylemek isterim başarılarının devamını dilerim.

    Özcan Işıklar.

  2. ömer sağdıç said

    Sevgili dostum,seni izlemeye devam ediyoruz.Allah sana uzun ömür versin,hizmetini daim eylesin.Ömer SAĞDIÇ

  3. s.çetin said

    tebrik ederim hocam……

  4. Canan Atınç said

    Sevgili arkadaşım,üniversitede de çalışkandın( bu alışkanlık yaratmış sende),başarılarınla ve senin arkadaşın olmaktan gurur duyuyorum.Her şey gönlünce olsun.

    Canan Atınç

  5. the OTTOMAN said

    Hocam önemli bir konu hakkında sizden bilgi almaya ihtiyacım var. bana mailimden lütfen ulaşın.SAYGILAR

  6. veysel aksoy said

    muhterem dostum başarılarının daim olmasını dilerim veysel

  7. adnan tavukçuoğlu said

    Hocam bana mail adresinizi verirmisiniz.Bir konu hakkında sizin bilğ, ve tecrübenize ihtiyacım var..saygılarımla

  8. hasan sarıçoban said

    saygilar hocam;eski ahmet yesevi universitesi ögrencileri sizleri ve hizmetlerinizi unutmamıştır .Allah dan başarılarınızın devam etmesını dılegımızle…..

Bir Cevap Yazın

 
